• Call Center
  • Medicina Muncii
  • Strada Vintilă Vodă, 21
    Slatina, Jud. Olt
Alergiile sunt boli care sunt produse printr-o reacţie particulară a unor persoane, a organismelor, la contactul cu unele substanţe, care
Cabinetul de cardiologie al Policlinicii ProMED este dotat cu următoarea aparatura de ultimă generație: ecograf Doppler color; electrocardiograf multicanal; electrocardiograf de
Prin cabinetul de chirurgie al Policlinicii ProMED se asigură: Consultații de specialitate pentru stabilirea necesității intervenției chirurgicale; Consultații și consiliere post operatorie;
Meritați să vă simțiți bine în pielea dumneavoastră, iar noi putem face posibil acest lucru! utilizând echipament modern, de ultimă
Cabinetul nostru vă pune la dispoziţie o diagnosticare corectă prin consultaţii de diabet zaharat, dislipidemii, hiperuricemii si boli de nutriţie.
Ecografe din clasa premium, de înaltă rezoluție, ce oferă posibilitatea examinării 2D, 3D, 4D, endocavitar, Doppler color și spectral, cu
Cabinetul de endocrinologie al Policlinicii ProMED este dotat cu ecograf Doppler color de înaltă rezoluţie ce permite diagnosticarea cu precizie a bolilor endocrine,
Bolile sângelui și ale organelor hematopoietice (organele care produc celulele sângelui) sunt afecțiuni destul de frecvente, uneori ignorate de pacient
Acest cabinet modern utilat își propune să realizeze: Consultația medicală de primă intervenție, prin care este evaluată starea de sănătate a
Medicina interna se ocupa cu preventia, diagnosticul si tratamentul afectiunilor organelor interne: afectiuni respiratorii, cardiace, digestive, renale, osteoarticulare.
O specialitate a cărei importanță este în continuă creștere având multiple atribuțiuni. Monitorizarea stării de sănătate a angajaților prin :
Dotat cu toată aparatura necesară, inclusiv electroencefalograf, ecograf doppler color, doppler spectral și transcranian, cabinetul de neurologie este la dispoziția pacienților cu
Cabinetul de obstetrică și ginecologie este dotat cu aparatură modernă (ecograf Doppler color cu program de morfologie fetală, videocolposcop, electrocauter, radiocauter,
Dotat cu aparatură modernă de ultimă generație (biomicroscop, autokeratorefractometru, câmp vizual, visiotest, tonometru noncontact) cabinetul de oftalmologie asigură consultanță și investigații ale bolilor oculare, având ca
Cabinet modern dotat cu aparatură de ultimă generație: UNIT O.R.L. complet utilat, videoendoscopie; Numeroase posibilități de investigare și diagnosticare O.R.L.; Audiometrie cu
Prin cabinetul de ortopedie al Policlinicii ProMED se asigură consultații pentru diagnosticul afecțiunilor osoase congenitale (malformații congenitale de șold, chisturi etc.), consultații și tratament de
Cabinetul de pediatrie oferă: Diagnosticarea și tratarea afecțiunilor acute cât și monitorizarea afecțiunilor cronice; Monitorizarea dezvoltării normale a copilului; Servicii preventive
Se asigură consultații și tratament pentru afecțiunile psihice: Tulburări auxiliare; Tulburări depresive; Fobii; Demențe; Psihopatii; Psihoze majore (schizofrenii, tulburări maniacale,
Cabinetul de psihologie oferă servicii de consiliere și te așteaptă să îți iei gândurile și sentimentele în propriile mâini și să
Prin cabinetul de urologie al Policlinicii ProMED se asigură consultație de specialitate, ecografie urogenitală și terapie adecvată afecțiunii respective. Consultații de urologie;
Verified by MonsterInsights