Întrebări frecvente

  • Pot primi rezultatele analizelor medicale pe e-mail?
  • Da. Tot ce trebuie sa faceti este sa solicitati inainte de momentul recoltarii crearea unui cont online. Odata creat contul, veti fi anuntat prin e-mail imediat ce analizele dumneavoastra sunt gata si veti putea downloada buletinul cu rezultatele de laborator. Pentru accesarea contului mergeti la adresa: rezultate.policlinicapromed.ro. Datele de autentificare le veti primi de la secretariatul Promed, in momentul inregistrarii.
  • Care este intervalul în care se pot recolta probele de sânge?
  • De luni până sâmbătă, între orele 07:00 – 12:00
  • Ce acte îmi sunt necesare pentru analizele decontate prin CAS?
  • Pacientul trebuie să aibă asupra sa un act de indentitate(buletin sau carte de identitate sau certificatul de naștere în cazul copiilor preșcolari), biletul de trimitere tipizat de la medicul specialist sau medicul de familie cu analizele solicitate și dovada de asigurat.

Dovada de asigurat constă în una dintre următoarele acte în funcție de asigurat:

  • Adeverința de elev sau student
  • Adeverința de salariat vizată la Casa de Asigurări Olt
  • Adeverința de asigurat pentru pensionari (ex: cupon de pensie)

 

  • Sunt analize medicale ce nu se regăsesc în cadrul site-ului
  • Lista de analize medicale nu cuprinde testele rare, efectuate cu o frecvență mai mică și nici toate analizele medicale lucrate în colaborare cu partenerii noștri din centre medicale din București şi Timişoara.
  • Pentru detalii, vă rugăm să ne contactați la următoarele numere de telefon: 0249 433 112 sau 0751 086 739

 

  • Care sunt centrele medicale partenere Promed?
  • În prezent, Policlinica Promed colaborează cu:

     ANIMA
     Astra Asigurari
     Bioclinica
     Blue Life
     Gral Medical
     MEDAS
     Mediclass
     Medicover
     Medlife
     Medsana
     Polisano
     Puls Medica
     Regina Maria
     RomGerMed
     Sanador
     Signal Iduna
 

  • Cum pot vizualiza online rezultatele analizelor trimise la Medlife?
  • Pentru vizualizarea rezultatelor online, veți avea nevoie de următoarele date:
  1. CNP-ul pacientului
  2. Numărul de cerere (pe care îl puteți solicita la secretariatul Promed)

 

  • Se pot face recoltari de sânge și la domiciliul pacientului?
  • Da, recoltarea se poate face și la domiciliu de către o asistentă medicală a policlinicii ProMed. Pentru detalii, vă rugăm să ne sunați la unul din numerele de telefon: 0249 433112, 0349 809990, 0751.086.739, 0374. 611930